LÄHETYS & PALAUTUS

Toimitus

Paljonko toimitus maksaa?

Toimitamme tyynymme kotiinkuljetuksena veloituksetta.

Kauanko toimituksessa kestää?

Arvioitu toimitusaikamme Suomeen on 4-7 arkipäivää.  

Toimitatteko maailmanlaajuisesti?

Kyllä. Toimitus EU-maihin on ilmaista. Toimitus EU:n ulkopuolelle maksaa 10€.  

Mitä teen, jos tyynyni ei ole saapunut arvioidun toimitusajan puitteissa?

Pyrimme toimittamaan kaikki tilaukset arvioidun toimitusajan sisällä. Mikäli tilauksesi on myöhässä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@comforttyyny.fi   

Palautus

Pakettini saapui vahingoittuneena

Pyrimme pakkaamaan Comforttyynyn siten, että se saapuu täydellisessä kunnossa. Mikäli pakkaus tai tuote on vahingoittunut kuljetuksessa, lähetä meille kuva tilanteesta sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@comforttyyny.fi , niin voimme selvittää asian mahdollisimman nopeasti.

En ole tyytyväinen tuotteeseen

Voit palauttaa tyynyn takaisin 28 päivän sisällä sen vastaanottamisesta. Huomioithan, että palautuksesta tulee ilmoittaa meille kirjallisesti, pelkkä tuotteen palautus ilman ilmoitusta ei riitä. Palautuskulut lähettipalvelun avulla (15€) ovat asiakkaan vastuulla. Voit ilmoittaa palautuksesta sähköpostitse asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@comforttyyny.fi Muut tuotteet voidaan palauttaa 14 kalenteripäivän kuluessa toimituksesta. Asiakas vastaa palautuskustannuksista.

Vastaanotin väärän tuotteen

Mikäli toimituksessa on ilmennyt ongelma, lähetä meille kuva sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@comforttyyny.fi , niin selvitämme asian mahdollisimman nopeasti.   

Olen palauttanut tuotteen, mutta en ole vielä saanut hyvitystä tuotteesta

Tuotteen hinnan hyvitys tai laskun mitätöiminen tehdään 14 päivän sisällä palautetun tuotteen vastaanottamisesta. Hyvitys tehdään kortillesi tai tilillesi, jolla maksoit. Jos et ole vastaanottanut hyvitystä mainitun ajan jälkeen, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalvelu@comforttyyny.fi